Budete vytvářet marketingové kampaně (online/offline). Čeká vás tvořivá a analytická činnost. Také kolegové, které chcete potkávat i po práci. Přijmete odpovědnost za marketing a jeho výsledky. Pomozte lidem, kteří se chtějí ve svém životě rozvíjet a umožněte jim to. Staňte se hnacím motorem marketingu MADIO.
Co budete dělat
Spolupracovat budete s programátorem a dalšími kolegy z jiných týmů. Budete odpovědní za marketing MADIO a jeho výsledky. Ať se můžete dobře domlouvat s dodavateli služeb (odborníky na SEO, linkbuilding, PPC…), vyhodnocovat a zapracovávat jimi navrhovaná řešení, je dobré se orientovat v oblastech:
- Google Ads,
- Facebookové kampaně,
- E-mailing,
- obecně komunikace na sociálních sítích,
- Copywriting
Proč právě vy a co je dobré vědět
Protože vás práce v marketingu baví. Jste tvořivý/á a umíte nést odpovědnost za výsledky. Protože rádi rozšiřujete své znalosti a dovednosti dál.
Jsou pro vás zajímavé
- Pružná pracovní doba (celý úvazek)
- Osobní ohodnocení navíc, za splněné cíle
- Možnost 2 dny v týdnu homeoffice
- Neomezený tel. tarif
- Klimatizované prostory
- V kancelářích tzv. zdravé světlo
- Prostory s čističkami vzduchu
- Kolektiv lidí, které chcete potkávat i po práci
- Výborná káva v práci zdarma 😊
Protože víte, že jen za liky na Facebooku vám nebude z čeho poslat výplatu. Také protože je pro vás nástupní mzda 35 200 Kč měsíčně, plus výše psané osobní ohodnocení a možnost být součástí MADIO v pořádku. Pak nečekejte a přidejte s k nám.
Jak to bude vypadat v detailu
4 oblasti ve kterých budete určovat směr, organizovat a činit
- Branding (online i offline).
- Koordinace a vytváření (např. zajištění tvorby a publikace contentu – nemyslíme tlačítko Propagovat u příspěvku).
- Komunikace skrze realizované kampaně a z nich pak plynoucí výsledky (konverze).
- Vše naplňovat tak, aby se nám společně dařilo držet si dobrou náladu a nadšení do toho co děláme. (Že je to PR bullshit? Tak ať – my ho žijeme a chceme žít. Pojďte do toho s námi.)
Mám zájem být součástí MADIO
Prosíme, neposílejte nám motivační dopisy podle „šablony z internetu“ typu: „…jsem absolventem inženýrského studia Marketing a masmediální komunikace, mám Microsoft Certified: Azure Data Scientist Associate a několik dlouhodobých stáží v oboru…“. Netřeba opisovat životopis. Nejvíce nás zajímá, co umíte, proč právě vy a proč právě MADIO. Pošlete nám prosím svůj motivační dopis, ve kterém zmíníte svoji zkušenost s vedením projektu a nezapomeňte přiložit i životopis. Opravdu to čteme a chceme, aby nás práce bavila. Díky.:)