Jsou vám známy oblasti OSE, KJI a RIO, stejně jako dovednost odhadnout webový Tespr? Každodenní reporting prázdného Lovden-ranku, je něco, co stojí za zmínku, a jistě jej vnímáte jako samozřejmost. Nevyhýbáte se také měření návratnosti investice do KD, případně DK (dle preferencí)? Tak to je super. Jen to u nás nijak nevyužijete. Nebo vám to vůbec nedává smysl? Právě rozšiřujeme řady a máte možnost být marketingový specialista v MADIO. Pojďme společně tvořit něco, co vám smysl dávat bude.

Marketingový specialista, inzerát - MADIO

Vaše činnosti a jak to bude vypadat

Jestli vše půjde dobře (a ono půjde), tak si nejdříve zavoláme, pak se setkáme v MADIO ve Zlíně, zkusíme společný den u nás, abychom vy i my zjistili, jak to bude klapat, a za 3-4 týdny ode dneška už můžete být členem našeho týmu. Dostanete k dispozici notebook, mobil, přístupy do CRM a dalších nástrojů. V rámci své činnosti budete garantem marketingových aktivit společnosti a jejich výsledků. A i od této náročné činnosti je potřeba občas oddechnout a dát si s kolegy kávičku v MADIO na recepci. Třeba se takto brzy zastavíme společně.

Strategie, plány

V rámci svých činností budete mít na starosti sestavování marketingových strategií a plánů. Zejména pak jejich přímé naplňování a realizaci. Budete pomáhat kolegům tvorbou publikačních plánů / budete koordinovat copíky tak, aby vytvářeli odborný content v souladu vytyčenými cíli. Jo, asi je to teď už jasné, ale pro info: půjdeme cestou content/info-marketingu.

Cílovka? Jasně, všechno se dozvíte 😊 Cílovky budete mít dvě – jednou budou učitelé, druhou pak management středních a velkých firem. A ano, persony cílovky jsou zpracovány, ale to si povíme až osobně.

Realizace marketingových kampaní

Když nastoupíte, tak si řekneme konkrétní cíle, kterých je třeba dosahovat. Pak si patrně představíme aktuální rámcovou strategii. No a tady bude vaše role. Jelikož máte zkušenosti s online marketingem a výkonovým marketingem obecně, tak budete mít prostor zazářit a přijít s nápady, jak strategii ještě zlepšit, předělat, nechat tak, nebo znova vymyslet… 😊

Google Analytics - MADIO

Úspěšné plnění cílů kampaní

V průběhu pak určitě budete řešit SEO, ROI, linkbuilding. Říkají vám něco tyhle zkratky? Super. To opravdu využijete. Očekává se, že budete hodně měřit a aktivně zavádět taková řešení, která budou přinášet zlepšení a hlavně výsledky. Jaká řešení to budou bude hodně na vás a na schválené strategii. Nicméně tam patrně budou zapadat:

  • facebookové kampaně,
  • e-mailing,
  • obecně komunikace na sociálních sítích,
  • zadání pro copíky, apod.

Jsme tvořiví a věříme v možnost změny k lepšímu. Proto očekávejte změny a výzvy. Takže, když v listopadu nastoupíte, za rok budete v jiném, lepším, MADIO než v tom, do kterého jste nastoupili. Pokud ne, tak jsme všichni, včetně vás, dělali něco špatně. Pojďte s námi kouzlit společnou preferovanou budoucnost.

Jak budete měřit výsledky

Marketingový specialista by měl mít přehled o analytice, a měl by vědět, co jak měřit (u kampaní návratnost, u content strategie nárust návštěvnosti z jednotlivých zdrojů, u linkbuildingu návštěvnost z odkazujících webů a třeba pozice webu na klíčová slova atp.). Již z toho, co jste si přečetli asi tušíte, že jedním z výsledků, za které ponesete odpovědnost budou splněné obchodní cíle (konverze).

V každodenním fungování ponesete svůj díl odpovědnosti za dobrou náladu a entuziasmus, které si snažíme držet. S členy a dalšími klienty jsme často v kontaktu a využíváme mnoho cest, jak jim pomáhat najít možnosti a řešení. A také hledáme cesty, jak jim právě takovou náladu, energii a inspiraci předávat. Právě v efektivním marketingu máte velkou páku, jak toho dosahovat.

Očekávány budou v těchto oblastech

  • Branding (online i offline),
  • koordinace a vytváření (zajištění tvorby a publikace contentu),
  • komunikace skrze realizované kampaně a z nich pak plynoucí výsledky (konverze).
  • Čtvrtou skupinou, která tyto tři rámuje, je pak dovednost vše naplňovat právě tak, aby se nám společně dařilo držet si onu dobrou náladu a nadšení do toho co děláme.

Že je to PR bullshit? Tak ať – my ho žijeme a chceme žít. Pojďte do toho s námi. Nalezení cesty: „Jak to jde“ je jednou ze základních odpovědností každého v MADIO, proto si jistě najdete i cestu, jak to udělat, aby i v naplněných dnech byl čas se chvíli zastavit a dát si společně chvilku s onou kávičkou. Věřte, jde to. Máme to vyzkoušené a rádi vás k tomu přizveme.

tachometr ilustrační obrázek - MADIO

Proč právě vy

Protože, když jste objevyli MADIO a tohle si přečetli, máte silné přesvědčení, že jste se v této práci našli. Také proto, že vás práce v marketingu baví. Protože jste pozitivně smýšlející člověk. Jste tvořivý a umíte nést odpovědnost za výsledky. Protože vám úvodní obrázek nepřijde graficky úplně ok. Protože máte aspoň střední školu a rádi rozšiřujete své znalosti a dovednosti dál.

Protože vám také nechybí:

  • Zkušenost s obdobnou činností ve své pracovní historii
  • Znalost principů SEO, SEM, linkbuildingu, principů infomarketingu
  • Dovednost připravit FB kampaň
  • Vědomí toho, proč je dobré používat UTM parametry k URL
  • Dovednost číst z Google Analytics a využívat jej pro návrhy změn na webu
  • Povědomí o tom, co je Zlatý řez, Landingpage, klíčová slova, nebo PPC
  • Znalost práce na PC (nutnost)
  • Morální a etické zásady
  • Poznámka v notepadu, jaká grafická, gramatická a stylistická chyba/y je na této stránce (úmyslně a možná i neúmyslně)
  • Detailní znalost algoritmu využívaného společností Google, Inc. pro vyhledávání (dobře, tak ne – tohle už je moc, uznáváme)

Vy na tuto pozici pasujete také proto, že jste ze Zlína nebo okolí a na Kvítkovou ve Zlíně to nemáte moc daleko. Pokud ale máte, tak je pro vás benefitem, že 2 dny v týdnu můžete pracovat mimo kancelář (homeoffice). Protože víte, že jen za liky na facebooku vám nebude z čeho poslat výplatu. Protože je pro vás nástupní mzda 28 200 Kč měsíčně za odvedené výsledky, k tomu každý měsíc osobní ohodnocení za splněné cíle a možnost být součástí MADIO v pořádku. Jste osobností, která má zájem stát se na celý úvazek členem našeho týmu. Na další odpovědi na otázku „proč právě vy“ jsme zvědaví a těšíme se na ně v motivačním dopise.

Kulička - MADIO

Pro zvědavé, kteří dočetli až sem a nechce se jim to hledat:
OSE: Organismos Sidirodromon Elladas – řecké státní železnice
KJI: Kosovo Judicial Institute
Tespr, DK, KD: to fakt nic neznamená
RIO: Random Insanity Online

Nic v tom nehledejte, prostě jsme vás, jako odborníka na marketing, chtěli nějak zaujmout. Je to něco jako, když jednu CSS třídu u tohoto boxíku pojmenujeme stejně jak oblíbené jídlo našeho pana ředitele a pak se vás na něj možná zeptáme při osobním setkání. Takový humor.

Proč být marketingový specialista v MADIO

Protože věříme svým službám, věříme způsobu naší práce a budeme věřit vám a vašim schopnostem. Protože v MADIO z.s. se orientujeme na řešení, prosazujeme týmovou spolupráci, osobní odpovědnost a rozvoj každého z nás. Protože chcete celý pracovní úvazek a je pro vás benefitem pružná pracovní doba. Také proto, že se chcete v práci usmívat a mít to opětováno. Protože služby které budete komunikovat, mají na klienty reálný pozitivní dopad (to říkají oni). Protože souzníte s myšlenkou, že je nemorální o takových službách mlčet. V MADIO věříme v možnost změny k lepšímu v klidu a s radostí. Současně tedy proto věříme, že pro vás být s námi v MADIO bude právě takovou změnou.

Mám zájem být součástí MADIO

Prosíme, neposílejte nám motivační dopisy podle „šablony z internetu“ typu: „…jsem absolventem inženýrského studia Marketing a masmediální komunikace, mám Microsoft Certified: Azure Data Scientist Associate a několik dlouhodobých stáží v oboru…“. Netřeba opisovat životopis. Nejvíce nás zajímá, co umíte, proč právě vy a proč právě MADIO. Opravdu to čteme a chceme, aby nás práce bavila. Díky.:) Svůj zájem potvrďte prosím vyplněním následujícího formuláře a přiložením příloh (Životopis, Motivační dopis). Těšíme se!

Jméno: * Co všechno máte za sebou (CV)? *



Příjmení * Proč chcete být s námi v MADIO (motivační dopis)? *



E-mail: *Tímto uděluji MADIO z.s. souhlas se zpracováním mých osobních údajů za účelem nabídek volných pracovních pozic, a to po dobu 2 let od udělení tohoto souhlasu. Údaje označené * potřebujeme, abychom se Vám mohli ozvat. Děkujeme.
Mobil: *