Jak řešit konflikty ve škole nasloucháním

Vážené objevitelky, vážení průzkumníci, badatelé, experimentátorky, analytici, inovátorky, zvědavci a zvídavci, vědkyně a laborantky učitelství, vztahů a života vůbec… Představte si, že vám emailem konečně přišlo rozhodnutí o přijetí do expertní skupiny, která se bude brzy zabývat výzkumným projektem s názvem – Jak řešit konflikty ve škole nasloucháním.

Nemůžete se dočkat na dny plné zkoumání, pokusů a nových objevů. Vstoupíte totiž do specializované laboratoře výzkumné společnosti MADIO z. s.

Toto není jen workshop, toto je laboratoř…

Nečekejte tedy pouze kopírování výrobků (jako v dílně), ale výzkumnou a inovativní činnost (jako v laboratoři, dobrodružný podnik, při němž nás všechny čeká radost z nových objevů a vhledů a konkrétní výstupy, které můžete uplatnit v praxi.

5.400 

Kategorie: , Katalogové číslo: 75a00665-a61e-5b7c-2356-6447ba471497

Popis

Asi každý je zažil,…

…konflikty. Spolu s komunikací a vztahy jsou někdy jako chemie. Pro někoho nepochopitelné vzorečky, které nereagují a jsou odloučeny od ostatních, pro jiné jasná spojitost s molekulou, která má dokonalou funkci a silné propojení jednotlivých atomů nebo iontů.

Ať už jim více nebo méně rozumíme, asi každý zažil situaci, doma nebo ve škole, kdy vnímal, že se konflikt nedaří řešit. Kdy kolem propuknou silné emoce a člověk neví, co si počít. Situaci chce zlepšit a vyřešit, ale už je pozdě. Nebýt na to sám je vždy lepší, a proto hledáme podobně smýšlející skupinu, se kterou objevíme jak své, tak společné metody, techniky či postupy, jak s konflikty ve škole pracovat.

Laboratoř otevírá 10. – 11. 5. 2024, tak nemeškejte, jelikož kapacita míst je omezena na 15 účastníků.

✔prakticky uchopíte a rozeberete téma konfliktů

✔natrénujete si, čemu v konfliktech naslouchat a čemu naopak ne

✔osvojíte si prvky přístupu zaměřeného na řešení a nenásilné komunikace

✔objevíte možnosti a řešení, které si odnesete s sebou do praxe

Jaká laboratoř, jaký výzkum?

Toto dvoudenní setkání formou laboratoře nám má sloužit pro opravdovou práci, ze které si každý odnese jak své vlastní vnitřní zjištění, tak i společné metody, nástroje nebo přístupy k řešení konfliktních situací. Ti z vás, co mají za sebou kurz Trénink třídních učitelů mohou setkání využít jako příležitost určité nástavby a aktualizace tématu a nově příchozí účastníci jako konkrétně zaměřenou oblast při práci se třídou. Očekávání se může každému lišit, ale jsme tu od toho, abyste si našli své možnosti pro své vlastní řešení.

Materiálně budeme vycházet z vlastních zkušeností účastníků, metodicky uplatníme podněty nenásilné komunikace (NVC), terapie zaměřené na řešení (SF) a další dílčí techniky a konkrétně uplatnitelné nástroje.

Pojďte do toho s námi

Oslovujeme vás jako odborníky, kteří mají s tématem již letitou praxi. Je vám známo, že některé štěpné reakce je lepší nejprve zkoumat v bezpečném prostředí výzkumného zařízení. Víte také, že není zcela vhodné nechat konflikty vyšumět. Jste si vědomi toho, že teoretické poučky v praxi někdy selhávají a je potřeba stále hledat nová východiska, kombinace, metody a přístupy. Budete s námi patrně souhlasit, že jedním z nejefektivnějších způsobů, jak na něco podstatného přijít, je sdílet své objevy a zkušenosti s odbornými kolegyněmi a kolegy.

Nemusíte mít žádné obavy, celým procesem vás provedou zkušení lektoři, pro které je oblast komunikace nejen předmětem neustálého zkoumání, ale i srdeční záležitostí. V ceně kurzu pro vás zajistíme pitný režim, výbornou a chutnou překapávanou kávu, ke které vám nabídneme něco malého k zakousnutí.

Laboratoř se otevírá 10. – 11.5. 2024 tak si toto datum zaznačte a nebo se rovnou přihlašte. Kapacita míst je omezena na 15 účastníků.

Těšíme se na vás.

Program „Jak řešit konflikty ve škole nasloucháním“ souvisí s ochranou dětí a mládeže a je poskytovány společností MADIO, jako obdobnou organizací s vymezenou činností, zejména v oblasti vzdělávání.